Salgsbetingelser
Innledning
Dette kjøpet er regulert av de nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av digitale produkter over Internett. Forbrukerkjøp over internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven. Disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter og er tilgjengelig på www.lovdata.no. Vilkårene her skal ikke forstås som noen begrensning i de lovbestemte rettighetene, men beskriver partenes rettigheter og plikter i forbindelse med kjøpet.
Salgsbetingelsene er utarbeidet med utgangspunkt i Forbrukertilsynets anbefalinger. For mer informasjon, se Forbrukertilsynets veileder.
1. Avtalen
Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen, og eventuelt særskilt avtalte vilkår mellom partene. Ved motstrid går særskilt avtalte vilkår foran, forutsatt at de ikke strider mot ufravikelig lovgivning.
2. Partene
Selger er: Beate Mortensen
Firmanavn: Beate Mortensen
Organisasjonsnummer: 928 675 394
Adresse: Svarthammervegen 17, 9020 Tromsdalen
E-post: [email protected]
Telefon: 952 40 343
I det følgende kalt "selger/selgeren".
Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som "kjøper/kjøperen".
3. Pris
Prisen som vises ved kjøp inkluderer alle avgifter og kostnader. Ingen skjulte gebyrer vil påløpe etter gjennomført kjøp.
4. Avtaleinngåelse
Avtalen er bindende når kjøper har sendt inn bestillingen. Feilprising eller åpenbare feil i kjøpet gjør likevel avtalen ugyldig dersom den andre parten burde forstått at det forelå en feil.
5. Betaling
Betaling skjer via Stripe. Ved kortbetaling blir beløpet trukket umiddelbart etter bestilling.
6. Levering
Tilgang til online-kurset gis umiddelbart etter fullført betaling. Kjøper får tilsendt innloggingsdetaljer på e-post.
7. Risiko
Risiko for tilgang til produktet overgår til kjøper ved levering (dvs. når innloggingsinformasjon er gjort tilgjengelig).
8. Angrerett
Du har 14 dagers angrerett fra kjøpsdato. Dersom du ønsker å benytte angreretten, må du gi skriftlig beskjed til [email protected] innen fristen.
Ved angring vil hele kjøpesummen refunderes innen 14 dager.
9. Forsinkelse eller feil tilgang
Ved problemer med tilgang til kurset skal kjøper ta kontakt så snart som mulig via [email protected]. Selger plikter å rette feilen innen rimelig tid.
10. Mangel ved tjenesten
Dersom kurset eller tjenesten ikke fungerer som beskrevet, har kjøper rett til prisavslag eller heving av kjøpet, etter dialog med selger. Klager meldes skriftlig til [email protected]
11. Mislighold fra kjøper
Ved manglende betaling eller brudd på avtalen forbeholder selger seg retten til å stenge tilgangen til kurset og eventuelt kreve erstatning.
12. Garanti
Selger gir ingen ekstra garanti utover det som følger av forbrukerkjøpsloven.
13. Personvern
Selger behandler personopplysninger i henhold til gjeldende personopplysningslov. Opplysningene brukes kun til å gjennomføre kjøpet og følge opp kundeservice.
Full personvernerklæring finner du her: Personvernerklæring.
14. Konfliktløsning
Tvister søkes løst i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøper klage til Forbrukerrådet: www.forbrukerradet.no eller telefon 23 400 500.
Kjøpere bosatt i EU kan også bruke EU-kommisjonens klageportal: http://ec.europa.eu/odr